Barakude, Peter Radovich Jr.
Novine, Dalibor Matanić
Pomutnje - snimka kazališne predstave, Branko Brezovec
BARAKUDE REŽIJA: Peter Radovich Jr. Vaterpolo je hrvatski najtrofejniji sport, a tim iz 2012. godine osvojio je sve. Europsko zlato. Svjetsko zlato. Olimpijsko zlato. I tada je otišao Ratko Rudić i nekoliko dugogodišnjih igrača, uključujući i kapetana momčadi. Sve je zapravo počinjalo ispočetka. Sve osim želje igrača da i dalje budu na vrhu svijeta. Ona je i dalje, jednako jaka, bila tu. Uz novog kapetana, Josipa Pavića i novog trenera, Ivicu Tucka kreću u nove pobjede. Ili nije sve tako jednostavno? Utakmica s Crnom Gorom usred Zagreba mijenja pobjednički niz na koji su navikli. A utakmica s istim protivnikom na njihovu terenu, u Kotoru, mijenja sve... Kako će stići do svjetskog prvenstva u Barceloni? |
NOVINE REŽIJA: Dalibor Matanić PRODUCENT: Nebojša Taraba, Miodrag Sila Teška prometna nesreća, u kojoj smrtno strada troje ljudi, pokreće mehanizam promjene vlasništva u riječkom dnevnom listu Novine. Mariju Kardumu, utjecajnom građevinskom tajkunu, najednom se jako žuri da preuzme Novine jer su se novinari počeli baviti istraživanjem misteriozne nesreće s kojom je budući vlasnik tijesno povezan. Nagla promjena vlasništva pokreće i unutarnja previranja u redakciji izazvana željom za moći, taštinom, ambicijama. U središtu su tih previranja Martin Vidov i Alenka Jović-Marinković, koji se smjenjuju na funkciji glavnog urednika. Ovo je priča o izdajama, odustajanju i nestajanju ljudskog integriteta pod pritiskom sujete, konformizma i egzistencijalnih strahova. Priča o novinarstvu i o tome kakvo je novinarstvo moglo biti. Dalibor Matanić (1975.) je filmski, kazališni i reklamni redatelj. Diplomirao je filmsku i TV režiju na ADU-u u Zagrebu. Autor je višestruko nagrađivanih fimova, kazališnih predstava i niza uspješnih reklama. Filmografija: Zvizdan (2015.), Majstori (2013.), Ćaća (2011.), Kino Lika (2008.), Sto minuta slave (2005.), Fine mrtve djevojke (2002.) itd. Uz niz međunarodnih nagrada, uključujući i nagradu žirija programa Un Certain Regard na 68. Festivalu u Cannesu za Zvizdan, dvostruki je dobitnik Zlatne arene za najboljeg redatelja na Pulskom filmskom festivalu i peterostruki dobitnik nagrade hrvatskih kritičara Oktavijan. |
POMUTNJE - snimka kazališne predstave DRAMATIZACIJA, REŽIJA: Branko Brezovec Predstava je nastala prema romanu Pomutnje gojenca Törlessa Roberta Musila. U središtu je djela mladić Törless, suočen sa psihičkim i spolnim sazrijevanjem u vojnom internatu na rubu Habsburške Monarhije. Struktura Pomutnji čvrsto je određena trajanjem, tempom i dinamikom glazbenih partitura. Prvi dio predstave ritmički se oslanja na furioznu 2. simfoniju latvijskog skladatelja Peterisa Vasksa, a u drugom dijelu finalna scena Wagnerove opere Siegfried upozorava na pozadinske kontekste spolno i rodno pomućenih glavnih likova. Branko Brezovec (1955.) diplomirao je kazališnu režiju na Akademiji dramskih umjetnosti u Zagrebu. Od 2002. godine predaje na Akademiji, na Odsjeku za kazališnu režiju i radiofoniju. Režirao je u cijelome svijetu radeći na različitim žanrovima (opera, multimedijski projekti, “metafizičke komedije” itd.). Režijom se počeo baviti pod utjecajem Brechta i Artauda. Služio se inovativnim dramaturškim sustavima koji spajaju različite i nedosljedne predstave u jednu cjelinu iz koje kreira različite kazališne simbole i aspekte s različitim znakovima i značenjima. Predstave: Jedan dan u životu Ignaca Goloba (1977.), Brecht 1917 (1985.), Zašto smo u Vijetnamu, Minnie? (1988.), Tri Nore čekaju Baala (1993.), Veliki meštar sviju hulja (2001.), Kamov, smrtopis / Moulin Rouge (2003.), Glembajevi (2007.), U agoniji (2008.), Salome (2010.), Ukleti Holandez (2013.) itd. |