logo mob crni

logo crni

logo crni

T Logo 3c p DE

logo najbolji prijatelj festivala magenta 04

Prijavi se na newsletter

 

Predstavljen vizualni identitet 62. Pule / Redizajn mrežne stranice pulafilmfestival.hr

q5 

U četvrtak, 5. ožujka održana je konferencija za medije povodom predstavljanja vizualnog identiteta 62. Pulskog filmskog festivala. Javnosti se uvodno obratila ravnateljica Javne ustanove Pula Film Festivala, Gordana Restović, koja je iskazala zadovoljstvo nastavljenim procesom festivalske kampanje započete prije četiri godine i predstavila autore Seana Poropata i Jelenu Fiškuš (Sonda d.o.o, Poreč).

Koncept počiva na pojmovima koji se oko polazišne točke – filma – stvaraju prirodnom poveznicom i na taj način potiču prenašanje opsežnije poruke. Nedvojbeno prepoznatljiva, primjenjiva na glavne i prateće elemente manifestacije, informacija koja se prenosi prilagodljiv je i neodvojiv dio festivalske ukupnosti koji ističe da je sadržaj Pulskog festivala više od filma. 

"Idejno rješenje kampanje 62. Pulskog filmskog festivala kao polazišnu točku ima varijacije već prepoznatljivog slogana: Film pod zvijezdama, odnosno u izvedbi se početna riječ FILM zamjenjuje različitim alternativama. Važno nam je bilo komunicirati širinu i bogatstvo programa koje nudi Festival, a koji se iz godine u godinu nadograđuju i proširuju oko filma kao baze. Znamo da film sam po sebi nudi mnoštvo emocija i doživljaja, a kombiniran s najraznovrsnijim pratećim programskim događanjima, od Festivala čini vibrantno središte u kojem u konačnici svatko može pronaći svoj interes, neovisno o dobi ili preferencijama. Poigravamo se stoga s pojmovima različitih emocija, ali i drugih elemenata koji su nedjeljivi dio festivala, poput primjerice pojmova: 'publika' ili 'autor' – kažu autori.

Glasnogovornica Ustanove, Sanela Omanović, nadodala da će se prvi „multi-dijalog“ višesmjerne komunikacije, koji će sudionicima omogućiti neposredno uključivanje u cjelokupan proces kampanje, uspostaviti u Kinu Valli, gdje će prvih 50 predlagatelja moći izravno upisati asocijaciju na predložak plakata. Paralelno s kreiranjem identiteta, u istom je obliku i formi osvježena mrežna stranica pulafilmfestival.hr, na kojem se mogu pronaći trenutni relevantni podaci u svezi 62. Pulskog filmskog festivala koji će se održati od 18. do 25. srpnja.

Reklamna rješenja za vanjsko oglašavanje (plakati, autobusi, citylightovi) možete pogledati OVDJE.

image

Lokacije

14 festivalskih lokacija

Opširnije
predsjednica hr

Min kulture logo

GRAD PULA LOGO

zupanijodjelzakulturu
CROATIAOSIGURANJE